hagberget.blogg.se

om livet på Hagberget

Slut semester

Kategori: Allmänt

Äsch var ett tag sedan men har ju fullt upp. Semestern är slut och med det börjar jobbet. Hade tänkt visa lite bilder från vårt senaste projekt men alla är i gubbens mobil så det får vänta. Vi har iaf börjat måla huset, hunnit med framsidan vid köksfönstret och påbörjat insidan logen mot trädgården. Det blir lite att bita i och vi hinner nog inte klart i år. Men det har vi planerat med ändå.
Mysan är nu skodd och Anemone verkad. Mysan och jag tränar till Högbotävlingen på Lördag. Vi ska då vara med i Showmanship At Halter D, Trail At Hand D och Showmanship At Halter C DM. Sista klassen vet jag inte riktigt vad jag gett mig in på men varför inte om man ändå är där. Blir roligt bara att träffa likasinnade igen.
 
Bild från 2013
 
Det blir en helhelg hos mammas stallägare Berit som jag får tacka så mycket för möjligheten att ställa Mysan där. Vi tänker nämligen passa på att åka tåg från Årsunda på Söndagen med barnen. Något som Ian har tjatat om länge att han vill göra :-) Lagom tur med två timmar och fikapaus i det.
 
Hoppas det kommer att uppskattas.
 
Nu kör vi ;-)

KOMMENTARER:

  • Marina. 🐎 säger:
    2014-08-15 | 00:02:38

    Nästan rätt men det är i Jädraås vi ska åka tåg

Kommentera inlägget här: