hagberget.blogg.se

om livet på Hagberget

Luciafirande

Kategori: Allmänt

Domherren kom på besök en sväng och nog känns det exotiskt då i alla fall vi knappt ser till dem. Vacker i sin röda skrud.
 
Jag och mina donnor tog lite julbilder som brukligt. Anemone var så söt, synd vi inte fick en bild på hennes halvinbakade man som är på andra sidan. Jag tänkte inte alls på att få med den.
 
Barnen blev också fotograferade och så klart med Mona. De var så söta tillsammans. Mona fick många kramar denna dag :-)
 
Efter två veckors vila fick Mysan ut och lufta sig lite. haha trumpeten ljöd ljudligt och ofta samtidigt som jag tror hon skaffat sig gummibollar till ben. Flera gånger såg det ut som att hon skulle slå men hon började bara studsa upp och ner med bakbenen samtidigt som hon gick framåt. Det är tur hon lyssnar ändå. Funderar på om det var sprattelvatten de fick i värmebaljan idag :-D
 
Frostigt elsnöre
 
Frostig trästolp.
 
Hälsade på "lille" Morsk. Han blir ju sju år nu snart. Så fin, saknar honom mycket. Han är ju född hemma hos mig när jag hade mamman. E: Lome Kongen
 
Gohjärtana våra. Det är tur de kan vara så söta när de annars är som katt och råtta på varandra.
Kommentera inlägget här: