hagberget.blogg.se

om livet på Hagberget

Polisbesök och biltvätt.

Kategori: Allmänt

Snart slut på semestern och Näe jag vill inte tillbaka. Inte än, några veckor till , jag ska bara ;-)
 
Äsch lika bra förbereda sig.
Jag och barnen tog Bettan in till stan för att leta en ny håv. Jag passade på att gå till polisstationen och hämta papper som ska lämnas in till smyckesaffären där vi köpte vigselringen. Känns ju sisådär att vara utan den.
Väldigt tomt!!!
 
Polisen som tog emot oss var mycket trevlig och svarade tålmodigt på Ians alla tusen frågor. Knappt hann han svara så kom nästa :-) Ian ville bjuda honom på fika då hans kollegor fick fika men inte han som måste sitta bakom disken. Det var ju så synd om honom :-D Tills Ian fick reda på att polisen skulle få dricka kaffe i solen bara de andra var klara. Jaja han är iaf omtänksam.
 
 
Efter att ha gjort stan så åkte vi hem och tvättade min bil. Fälgarna blev superfina men inte min tandborste, så jag får nog byta den till ikväll. Ian var så duktig och hjälpte till så gott det gick. Han har annars varit en plåga idag, sagt emot, inte lyssnat och varit allmänt stökig. Men vi har rett ut alla diskussioner efter varje gång :-) Men man blir trött i huvudet. Så trött så jag fick för mig att anmäla mig till Högbos Westerntävling den 16 Augusti.
Äsch jag åker dit för att se hur Mysan beteer sig på främmande mark. Bara hon lyssnar är jag nöjd.
Men nog undrar jag vad jag gett mig in på ;-)
Kommentera inlägget här: