hagberget.blogg.se

om livet på Hagberget

Ruskelirusk

Kategori: Allmänt

Har haft det lite stressigt på sistone så avvaktat md inlägg. Känner mig fortfarande stressad men ändå lite bättre.
Mysan och jag tränar på. Tränar mer och mer på galopperna och min balans blir bättre. Gillar inte ridgjord men bättre än ingenting och nu börjar jag bli van.
Provade även tömköra henne i går med träskaklarna bakom. Efter så långt uppehåll gick det jättebra och det tolkar jag ändå som att grundarbetet sitter. Vi stötte på Levi och där stannad jag och pratade en stund. Inga problem för Mysan att stå stilla där på vägen.
 
 
Tycker det är så trist nu förtiden med detta ruskväder, regn regn och mera regn. Samtidigt är jag glad att slippa bära tunga vattenhinkar. Än så länge funkar det med badkaret då det inte är så kallt.
Undrar när solen kommer eller snön.
 
Inte så långt kvar på Cargotec nu hoppas mina arbetssökanden ger resultat. Vi är flera som spänt väntar på besked.
 
Bara att hålla tummarna.
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: