hagberget.blogg.se

om livet på Hagberget

Höstrusk

Kategori: Allmänt

Japp så nu har man fått beskedet att man är uppsagd, inte oväntat som sagt förut. Kändes skönt faktiskt för nu har man ett datum för avslut. Men självklart är det vemodigt då jag trivts så bra med mina kollegor och arbetare.
 
Riktigt skitväder har vi fått nu. regnat i tre dagar. Mysan stod och frös efter första dagen ute med regn så tog in över natten. Fick bli en chansning. Det är ju alltid en chansning med att hålla Mysan på box tyvärr. Hon fick på sig ett ulltäcke och på morgonen lade jag på det fodrade regntäcket. Hon såg mycket nöjdare ut. Krister släppte ut senare på eftermiddagen då han varit hemma och sjuk. Det blåste så hemskt så hade inte hjärta att släppa ut dem.
 
Det var pigga pållar i hagen när jag kom hem :-D
 
Blir inte så långt inlägg idag. Får bättre på lite när vädret är bättre och jag kan gå ut och använda mammas kamera som hon glömde här.
 

KOMMENTARER:

  • Marina. 🐎 säger:
    2014-10-12 | 16:07:07

    Skit skit saknar kameran nu när det ör så vackra höstfärger ute

Kommentera inlägget här: